2009/09/26

شعور الخوف

اول مره اخاف اوى كده
خايف من الى جاى
معرفش ايه الى مستنينى
مكنتش اتخيل ان كل ده يحصلى
حادثه فى عمليه فى علاج
كنت متخيل ان ده بيحصل لحد تانى
طول عمرى مفكر نفسى بعيد عن الحاجات دى
زمان كنت ديما بقول
انا عمرى متجبست ولا عمرى اتخيطت
سبحان الله
مره واحده وانا فى المعمل اداه زجاجيه تخش فى دراعى
واتخيط 3 غرز بدون بنج ع الصاحى
وقعدت اسبوع
وتانى يوم مفكيت الغرز
كنت وقعت وانا فى الحمام
واتجبست
ورا بعض كده
ودلوقتى حصات الحادثه
وجربت شعور اوضه العمليات
وادينى النهرده هجرب الشعور دى تانى
ومستنينى اجربه تالت ورابع
بس المره دى خايف
خايف من كل قلبى
بتمنى اللحظه دى متجيش
المره دى عارف ان الالم هيكون من نوع اقوى
عارف ان منتظرنى الم شديد مش هستحمله
معرفش ازاى نمت امبارح بس عرفت انام كتير
لكن شعورى بالخوف بيزيد
خايف من كل حاجه
خايف من العمليه
وخايف اكتر من الم ما بعد التخدير
صعبانه على نفسى اوى
الى بيحصلى وانا فى سنى ده
بدل مبتفسح واخرج واضحك وكده بئت حياتى رسم عصب واشعه ورنين مغناطيسى وادويه
متتخيلش اد ايه انا بكره الدكاتره وريحتهم
بس الظروف هى الى جبرتنى على كده
اتمنى من كل قلبى ربنا يعدى اليوم ده على خير
ياااارب

ليست هناك تعليقات: